Sigismond Neukomm, kanon pięciogłosowy „Non omnis moriar” (Wiedeń, 10/11/1814), faksymile autografu zamieszczone w dodatku do „Revue et Gazette musicale de Paris”, tom 11, nr 7, 18/02/1844. Niegdyś własność Fryderyka Chopina., [PL:] Kanon-zagadka 5-głosowy skomponowanyz przeznaczeniem na grobowiec Haydna przez jego ucznia, Sigismonda Neukomma., Odwzorowanie autografu umieszczone w podwójnym prostokątnym obramowaniu, powyżej ramki po stronie recto tytuł pochodzący od wydawcy: „Revue et Gazette Musicale du 18 Février 1844.”., W górnej części karty recto autografu tytuł pochodzący od kompozytora: „Canon énigmatique à 5 parties, sur une | seule ligne, pour être placé sur la tombe | de Jos. Haydn, composé, par son éleve | Sigismond Neukomm.”, poniżej zapis fragmentu chorału gregoriańskiego z tekstem w języku łacińskim „Non om—nis mo—ri-ar” (Nie wszystek umrę - cytat z III Pieśni Horacego „Exegi monumentum aere parennius” - Wybudowałem pomnik trwalszy niż ze spiżu). W obrębie pięciolinii 5-7 adnotacja: „Avant de commencer à déchiffrer ce Canon, | il faut l’ecrire ainsi qu’il suit” i poniżej transkrypcja chorału – zapis w kluczu tenorowym i basowym, z tekstem „Non om----nis mo-ri-ar”., Poniżej rozwiązanie kanonu – dwa systemy po 5 pięciolinii numerowanych „4, 5, 3, 2, 1” po stronie recto i trzy systemy po stronie verso. Pod ostatnią dolną pięciolinią data i sygnatura kompozytora: „Vienne, 10 Nov.[embre] 1814; à 2 heures après minuit Neukomm” [podpis skrócony, nieczytelny]., W lewym górnym rogu karty recto adn. oł. „13”, w lewym dolnym rogu adn. oł. „49”.
Henri-Montan Berton, aria z opery „Montano et Stéphanie”, faksymile autografu (1799) z dedykacją dla François-Adriena Boieldieu (1824), zamieszczone w dodatku do „Revue et Gazette musicale de Paris” tom 8, nr 59, 14/11/1841. Niegdyś własność Fryderyka Chopina., Przy górnej krawędzi karty nagłówek pochodzący od wydawcy: „Revue et Gazette musicale du 14 Novembre 1841.”. Poniżej odwzorowanie odręcznej dedykacji Henri Bertona dla François-Adriena Boieldieu: „Redressant le Génie en ses fougueux Ecarts, | la Critique éclairée est le flambeau des Arts! | la médiocrité la fuit et la redoute, | Le Mérite toujours la recherche et l’Ecoute. | H. Berton | Epitre à Boyeldieu 1824.” oraz zapisu muzycznego: linia melodyczna arii na 6 pięcioliniach nakreślonych odręcznie (tonacja A-dur, Andantino, metrum 3/4), tekst słowny w języku francuskim, incipit: „Qui c’est demain”; na lewym marginesie przed pierwszą pięciolinią „Stephanie”; pod tekstem nutowym, pod ostatnią pięciolinią „H. Berton Montano 1799”., W lewym górnym rogu adn. oł. „N=14”. W lewym dolnym rogu „47”.
Wolfgang Amadeusz Mozart, Sonata fortepianowa D-dur na cztery ręce KV 381 (123a), część II Andante (fragment) (1773-74), faksymile autografu zamieszczone w dodatku do „Revue et Gazette musicale de Paris”, tom 3, numer 39, 25/09/1836. Niegdyś własność Fryderyka Chopina., [PL:] faksymile autografu Mozarta, Na górnym marginesie tytuł pochodzący od wydawcy: „Fac Simile de l’Ecriture de W. A. Mozart”. Odwzorowanie autografu W. A. Mozarta po obu stronach karty. Po stronie recto fragment II części Sonaty fortepianowej D-dur na 4 ręce kV 381 (123a), takty 1–61 partii pierwszego fortepianu, w górnej części karty przy lewej krawędzi adn. oł. „12”., Po stronie verso takty 1‒54 partii drugiego fortepianu. W lewym dolnym rogu adn. oł. „ 50 N”.
Luigi Cherubini, trzy kanony trzygłosowe: „Placido Zefiretto”, „Se voi siete bona”, „Amici che ora”, faksymile autografu zamieszczone w dodatku do „Gazette Musicale de Paris” tom 1, nr 10, 09/03/1834. Niegdyś własność Fryderyka Chopina., [PL:] Kanony 3-głosowe skomponowane i przepisane przez L. Cherubiniego dla drogiego Halevy'ego, [PL:] Suplement do 10 numeru Gazette Musicale de Paris, faksymile autografu Pana Cherubiniego, W górnej części karty nagłówek pochodzący od wydawcy: „Supplément au 10”e Numéro. | GAZETTE MUSICALE DE PARIS. | Fac-similé l’écriture de M”r Chérubini. | 1”re Année, 9 Mars 1834.”, poniżej tytuł pochodzący od kompozytora: „Canono a 3 Voci Composti da L. Cherubini e copiati di sua propria mano per il suo caro Halevy.”; w centrum karty w prostokątnej ramce odwzorowanie rękopisu Luigi Cherubiniego (zapis muzyczny trzech kanonów – linia melodyczna i tekst słowny w języku włoskim):, na pięcioliniach 1-3: „Placido Zefiretto”, tonacja C-dur, Andantino, metrum 2/4, na pięcioliniach 4-5: „Se voi siete bona”, tonacja g-moll, Andante con moto, metrum 2/4, na pięcioliniach 6-9: „Amici che ora” tonacja A-dur, Allegretto, metrum 2/4, W lewym górnym rogu adn. ołówkowa [1?]. Na odwrocie karty, w lewym górnym rogu adn. ołówkowa „N=15”, w prawej dolnej ćwiartce „46”.
Faksymile czterech autografów, niegdyś własność Fryderyka Chopina., Barcińska, Izabella AUTH46, Ciechomska, Laura AUTH151, Ciechomska, Ludwika Magdalena AUTH143, Ciechomska, Maria Izabela AUTH150, Ciechomski, Leon AUTH2973, Jędrzejewiczowa, Ludwika AUTH69, Kniołek, Jerzy AUTH62, Krawczyk, Józefa AUTH3628, Towarzystwo imienia Fryderyka Chopina (Warszawa) AUTH17