Henri-Montan Berton, aria z opery „Montano et Stéphanie”, faksymile autografu (1799) z dedykacją dla François-Adriena Boieldieu (1824), zamieszczone w dodatku do „Revue et Gazette musicale de Paris” tom 8, nr 59, 14/11/1841. Niegdyś własność Fryderyka Chopina., Przy górnej krawędzi karty nagłówek pochodzący od wydawcy: „Revue et Gazette musicale du 14 Novembre 1841.”. Poniżej odwzorowanie odręcznej dedykacji Henri Bertona dla François-Adriena Boieldieu: „Redressant le Génie en ses fougueux Ecarts, | la Critique éclairée est le flambeau des Arts! | la médiocrité la fuit et la redoute, | Le Mérite toujours la recherche et l’Ecoute. | H. Berton | Epitre à Boyeldieu 1824.” oraz zapisu muzycznego: linia melodyczna arii na 6 pięcioliniach nakreślonych odręcznie (tonacja A-dur, Andantino, metrum 3/4), tekst słowny w języku francuskim, incipit: „Qui c’est demain”; na lewym marginesie przed pierwszą pięciolinią „Stephanie”; pod tekstem nutowym, pod ostatnią pięciolinią „H. Berton Montano 1799”., W lewym górnym rogu adn. oł. „N=14”. W lewym dolnym rogu „47”.