Sigismond Neukomm, kanon pięciogłosowy „Non omnis moriar” (Wiedeń, 10/11/1814), faksymile autografu zamieszczone w dodatku do „Revue et Gazette musicale de Paris”, tom 11, nr 7, 18/02/1844. Niegdyś własność Fryderyka Chopina., [PL:] Kanon-zagadka 5-głosowy skomponowanyz przeznaczeniem na grobowiec Haydna przez jego ucznia, Sigismonda Neukomma., Odwzorowanie autografu umieszczone w podwójnym prostokątnym obramowaniu, powyżej ramki po stronie recto tytuł pochodzący od wydawcy: „Revue et Gazette Musicale du 18 Février 1844.”., W górnej części karty recto autografu tytuł pochodzący od kompozytora: „Canon énigmatique à 5 parties, sur une | seule ligne, pour être placé sur la tombe | de Jos. Haydn, composé, par son éleve | Sigismond Neukomm.”, poniżej zapis fragmentu chorału gregoriańskiego z tekstem w języku łacińskim „Non om—nis mo—ri-ar” (Nie wszystek umrę - cytat z III Pieśni Horacego „Exegi monumentum aere parennius” - Wybudowałem pomnik trwalszy niż ze spiżu). W obrębie pięciolinii 5-7 adnotacja: „Avant de commencer à déchiffrer ce Canon, | il faut l’ecrire ainsi qu’il suit” i poniżej transkrypcja chorału – zapis w kluczu tenorowym i basowym, z tekstem „Non om----nis mo-ri-ar”., Poniżej rozwiązanie kanonu – dwa systemy po 5 pięciolinii numerowanych „4, 5, 3, 2, 1” po stronie recto i trzy systemy po stronie verso. Pod ostatnią dolną pięciolinią data i sygnatura kompozytora: „Vienne, 10 Nov.[embre] 1814; à 2 heures après minuit Neukomm” [podpis skrócony, nieczytelny]., W lewym górnym rogu karty recto adn. oł. „13”, w lewym dolnym rogu adn. oł. „49”.