Fryderyk Chopin, 7 końcowych taktów kompozycji w układzie na fortepian, autograf szkicowy fragmentu niezidentyfikowanego utworu, [s.l.], [s.d.]., Zapis nutowy na k. 1r, k. 1v i 2r-v poliniowane, niezapisane. Pięciolinie kreślone rastralem, 12 pięciolinii na stronie. Długość pięciolinii 235 mm, globalna rozpiętość systemów na stronie 176 mm (dane wg J. Kallberg 1985). Brak kluczy i znaków przykluczowych (zapis w F-dur), brak oznaczenia metrum (zapis w 4/4). Tekst nutowy atr. na pięcioliniach 2-3. Figury dźwiękowe w t. 1-3 notowane skrótowo, przy pomocy znaków repetycji. Ostatni akord oznaczony fermatą, dźwieki podstawy basowej zapisane dodatkowo na pięciolinii 4, następnie wymazane. W prawym górnym rogu k. 1r adn. oł. "14" [?], wytarta., Na dolnym marginesie k. 1v i 2v w środku pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa" doklejona na pasku papieru (na k. 1v łącznie z oł. sygnaturą „M/241”), sygnatura wpisana ponownie w prawym dolnym rogu k. 1v i 2v.