Fryderyk Chopin, zapis nutowy szkiców muzycznych na ostatniej stronie autografu Tria g-moll op. 8, autograf, [s.l.], [s.d.]., na pięcioliniach 1-4 szkic fragmentu I części Koncertu fortepianowego f-moll op. 21 (takt 234-235, początek 236), partia solowa i wyciąg fortepianowy partii orkiestrowej; adnotacja„As-dur” pomiędzy 1. i 2. pięciolinią po środku, adnotacja „bis” pomiędzy 1. i 2. pięciolinią z prawej;, na pięcioliniach 7- i 10-11, przy lewej krawędzi karty, szkic fragmentów Walca E-dur WN 18 [?] (takty 57-58 [?] i 65-66 [?]; adnotacja „E-dur” pomiędzy 5. i 6. pięciolinią z lewej;, na pięcioliniach 13-14, przy lewej krawędzi karty, szkic fragmentu niezidentyfikowanego utworu [etiudy w tonacji C-dur?], adnotacja „C-dur” pomiędzy 12. i 13. pięciolinią z lewej;, na pięcioliniach 8-9, 10-11, 12-13 (w środku i przy prawej krawędzi karty) szkic fragmentu Nokturnu b-moll op. 9 nr 1 [?] (takt 83[?])., Atrybucja na podstawie:, Maciej Gołąb, „On the Fragments of Music by Fryderyk Chopin from the Last Sheet of the Autograph of the Trio in G minor Op. 8” [w:] „Chopin's Work. His Inspirations and Creative Process in the light of the sources”, Warszawa, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 2003