„Collection Complette | des | ŒUVRES DE PIANO | par | W. A. MOZART”, tom 1, zeszyt 1-3., [PL:] Dzieła Wszystkie na fortepian, [PL:] Siedem sonat fortepianowych, [PL:] Dwanaście różnych utworów na fortepian, [PL:] Siedem sonat fortepianowych, Na odwrocie pierwszej wolnej karty wyklejkowej, przy górnej krawędzi, adnotacja rękopiśmienna czarnym atramentem nieokreślonego autorstwa: „Ces 3 volumes appartenaient | à Frédéric Chopin | qui les avait offert | à son amie et élève | Octavie de Roziëres [podpis nieczytelny]” [Te trzy tomy należały do Fryderyka Chopina, który podarował je swojej przyjaciółce i uczennicy Octavie de Rozières]., Na karcie przedtytułowej w prawym górnym rogu rękopiśmienna adnotacja ołówkowa : „Vol 1er”, Na k. 1, 43, 91 recto karty tytułowe kolejnych zeszytów wydawniczych: „Collection Complette | des | ŒUVRES DE PIANO | par | W. A. MOZART | Gravée par Richomme. | A PARIS | Chez Pleyel, Auteur et Editeur de Musique, Rue Neuve des Petits Champs No 1286, vis-a-vis Trésorerie Nationale. | Frontispice gravé par L. Aubert | Cahier | Prix 12.ff”. Przy dolnej krawędzi pieczątka oficyny wydawniczej „Ignace Pleyel”. Kolejne numery zeszytów wpisane odręcznie czarnym atramentem., Na k. 2, 44, 92 recto incipity utworów edytowanych w kolejnych zeszytach. W miejscu numerów wydawniczych symbole „A”, „B”, „C”., Cahier 1eme, „SEPT SONATES | POUR LE PIANO-FORTE | par W. A. Mozart”, Sonata I [C-dur, kV 330 (300h), 1778]: k. 3verso-7 recto, Sonata II [A-dur, kV 331 (300i), 1778]: k. 7 verso-11 recto, Sonata III [F-dur, kV 332 (300k), 1778]: 11 verso-17 verso, Sonata IV [B-dur, kV 333 (315c), 1778]: k. 17 verso-23 recto, Sonata V [D-dur, kV 284 (205b), 1775]: k. 23 verso-31 recto, Sonata VI [a-moll, kV 310 (300d), 1778]: k. 31 verso-36 recto, Sonata VII [D-dur, kv 311 (284c), 1777]: k. 36 verso-42 recto, Cahier 2eme, „DOUZE THEMES VARIE | POUR LE PIANO-FORTE | PAR W. A. MOZART, DOUZE THÊMES VARIES pour le piano forte”, I. Marche des Mariages Samnites [kV 352 (374c), 1781] : k. 45 recto-47 recto, II. Lison dormoit [kV 264 (315d), 1778]: k. 47 verso-51 recto, III. La Belle Françoise [kV 353 (300f), 1778]: k. 51 verso-54 recto, IV. Unser dummer Pöbel [kV 455, 1784]: k. 54 verso-59 recto, V. Je suis Lindor [kV 354 (299a), 1778]: 59 verso-64 recto, VI. Une fievre brulante [kV Anh. C 26.02]: k. 64 verso-67 recto, VII. Menuetto de Duport [kV 573, 1789]: k. 67 verso-71 recto, VIII. Ein Weib ist das herrlichste Ding [kV 613, 1791]: 71 verso-76 recto, IX. Ah! Vous dirai je Maman [kV 265 (300e), 1778]: k. 76 verso-79 verso, X. Salve tu Domine [kV 398 (416e), 1783]: k. 80 recto-82 recto, XI. Menuetto de Fischer [kV 179 (189a), 1774]: 82 verso-87 recto, XII. Allegretto [B-dur, kV 500, 1786]: k. 87 verso-90 verso, Cahier 3eme, „Sept Sonates pour le Piano forte | PAR W. A. MOZART”, Sonata I [C-dur, kV 309 (284b), 1777]: k. 93 verso-100 recto, Sonata II [B-dur, kV 281 (189f), 1774]: k. 100 verso-105 recto, Sonata III [C-dur, kV 279 (189d), 1774: k. 105 verso-110 recto, Sonata IV [F-dur, kV 280 (189e), 1774]: k. 110 verso-115 recto, Sonata V [Es-dur, kV 282 (189g), 1774: k. 115 verso-118 recto, Sonata VI [G-dur, kV 283 (189h), 1774: k. 118 verso-123 verso, Sonata VII [F-dur, kV 533, 1788]: k. 124 recto-132 recto, Adnotacje rękopiśmienne znajdują się na kartach: 8 recto, 12 verso, 13 verso, 14 verso, 15 recto i verso, 16 recto i verso, 17 recto, 18 recto i verso, 19 recto i verso, 21 recto, 22 recto, 25 recto, 27 recto i verso, 28 verso, 29 recto, 30 recto, 31 recto, 32 recto, 48 recto i verso, 49 recto i verso, 53 verso, 65 verso, 76 verso, 118 verso, 119 recto.
„Collection Complette | des | ŒUVRES DE PIANO | par | W. A. MOZART”, tom 2, zeszyt 4-6., [PL:] Dzieła Wszystkie na fortepian, [PL:] Sześć sonat na fortepian z towarzyszeniem skrzypiec, [PL:] Różne utwory na fortepian, [PL:] Cztery sonaty na fortepian na cztery ręce, Na drugiej wolnej karcie wyklejkowej w prawym górnym rogu rękopiśmienna adnotacja ołówkowa : „Vol 2me”, Na k. 1, 43, 90 recto karty tytułowe kolejnych zeszytów wydawniczych: „Collection Complette | des | ŒUVRES DE PIANO | par | W. A. MOZART | Gravée par Richomme. | A PARIS | Chez Pleyel, Auteur et Editeur de Musique, Rue Neuve des Petits Champs No 1286, vis-a-vis Trésorerie Nationale. | Frontispice gravé par L. Aubert | Cahier | Prix 12.ff”. Przy dolnej krawędzi pieczątka oficyny wydawniczej „Ignace Pleyel”. Kolejne numery zeszytów wpisane odręcznie czarnym atramentem., Na k. 2, 44, 91 recto incipity utworów edytowanych w kolejnych zeszytach. W miejscu numerów wydawniczych symbole „D”, „E”, „F”., Cahier 4eme, „Six Sonates pour le piano-forte | avec Accompagnement d’un Violon | par W. A. Mozart”, Sonata I [F-dur, kV 376 (374d), 1781]: k. 3 verso-10 recto, Sonata II [C-dur, kV 296, 1778]: k. 10 verso-16 recto, Sonata III [F-dur, kV. 377 (374e), 1781]: k. 16 verso-22 recto, Sonata IV [B-dur, kV 378 (317d), 1779]: k. 22 verso-29 recto, Sonata V [G-dur, kV 379 (373a), 1781]: k. 29 verso-34 recto, Sonata VI [Es-dur, kV 380 (374f), 1781]: k. 34 verso-42 recto, Cahier 5eme, „Différentes Pieces pour le piano forte | PAR W. A. MOZART”, FANTASIA [c-moll, kV. 475, 1785]: k. 45 verso-49 recto, SONATA [c-moll, kV. 457, 1784]: k. 49 verso-57 verso, RONDO I [F-dur, kV 616, 1791]: k. 57 verso-60 recto, RONDO II [D-dur, kV 485, 1786]: k. 60 verso-63 recto, RONDO III [a-moll, kV. 511, 1787]: k. 63 vers- 67 recto, Gique [G-dur, kV. 574, 1789]: k. 67 verso, Adagio [h-moll, kV 540, 1788]: k. 68 recto-69 verso, Marcia [C-dur, kV 408a, 1782]: k. 69 verso-70 recto, Thema + var. [A-dur]: k. 70 verso-75 recto, Thema + var. MIO CARO ADONE [G-dur, kV.180 (173c), 1773]: k. 75 recto-77 recto, Thema + var. [D-dur]: k. 77 recto-80 verso, Thema + var. [F-dur]: k. 80 verso-82 recto, SONATA [F-dur, kV. A135 (547a),1788]: k. 82 verso-86 recto, OUVERTURE [Klaviersuite C-dur, kV. 399 (385i), 1782]: k. 86 verso-89 recto), Cahier 6eme, „IV SONATES pour le PIANO FORTE | À QUATRE MAINS | par W. A. Mozart”, SONATA I [f-moll, kV 594]: k. 92 verso-97 verso, SONATA II [F-dur kV. 497, 1786]: k. 97 verso-118 recto, SONATA III [D-dur, kV 381 (123a), 1772]: k. 118 verso-128 recto, SONATA IV [B-dur, kV 358 (186c), 1774]: k. 128 verso-137 recto, Adnotacje rękopiśmienne znajdują się na kartach: 45 verso, 46 recto i verso, 47 recto i verso, 48 recto i verso, 49 recto, 70 verso, 71 recto, 124 recto, 125 recto.
„Collection Complette | des | ŒUVRES DE PIANO | par | W. A. MOZART”, tom 3, zeszyt 7-9., [PL:] Dzieła Wszystkie na fortepian, [PL:] Sześć utworów na fortepian na dwie i cztery ręce, [PL:] Pięć sonat na fortepian z towarzyszeniem skrzypiec, [PL:] Cztery sonaty na fortepian z towarzyszeniem skrzypiec i wiolonczeli, [PL:] J. N. Hummel, Wielka Sonata fortepianowa, Na drugiej wolnej karcie wyklejkowej w prawym górnym rogu rękopiśmienna adnotacja ołówkowa:, „Vol 3me”, Na k. 1, 47, 86 recto karty tytułowe kolejnych zeszytów wydawniczych: „Collection Complette | des | ŒUVRES DE PIANO | par | W. A. MOZART | Gravée par Richomme. | A PARIS | Chez Pleyel, Auteur et Editeur de Musique, Rue Neuve des Petits Champs No 1286, vis-a-vis Trésorerie Nationale. | Frontispice gravé par L. Aubert | Cahier | Prix 12.ff”. Przy dolnej krawędzi pieczątka oficyny wydawniczej „Ignace Pleyel”. Kolejne numery zeszytów wpisane odręcznie czarnym atramentem., Na k. 2, 48, 87 recto incipity utworów edytowanych w kolejnych zeszytach. W miejscu numerów wydawniczych symbole „G”, „H”, „I”., Na k. 121 i 132 recto karty tytułowe zeszytów zawierających głosy skrzypiec i wiolonczeli czterech sonat z zeszytu 9, bez odręcznych numerów, bez pieczątki wydawcy., Na k. 140 recto karta tytulowa „GRANDE SONATE | POUR LE | Forte Piano | Composée par | J. N. HUMMEL. | Œuv. 20.”., Cahier 7eme, „SIX PIECES POUR LE PIANO-FORTE | à Deux et à Quatre Mains | PAR W. A. MOZART”, FANTASIA I [C-dur, kV 394 (383a), 1782], k.: 3 recto-7 recto, FANTASIA II [As-dur kV 608, 1791]: k. 7 verso-15 recto, ANDANTE con VARIATIONI [G-dur, kV 501, 1786]: k. 15 verso-20 recto, SONATA [C-dur, kV 521, 1787]: k. 20 verso-39 recto, FUGA [g-moll kV 401 (375e), 1782]: k. 39 verso-41 recto, FUGA [c-moll kV 426, 1783]: k. 41 verso-45 verso, Cahier 8eme, „Cinq Sonates pour le Piano-forte | avec Accompagnement d’un Violon. | par W. A. Mozart”, SONATA I [A-dur, kV 402, 1782]: k. 49 verso-51 verso, SONATA II [A-dur, kV 526, 1787]: k. 52 recto-62 recto, SONATA III [B-dur, kV 454, 1784]: k. 62 recto-70 verso, SONATA IV [Es-dur, kV 481, 1785]: k. 71 recto-79 verso, SONATA V [B-dur, kV 378]: k. 80 recto-85 recto, Cahier 9eme, „4 Sonates Pour le Piano-forte | avec Accompagnement de Violon et Violoncelle | PAR W. A. MOZART”, SONATA I [B-dur, kV 502, 1786]: fort. k. 88 verso-97 verso; Vn.: k. 122 recto-124 recto; Vc: k. 133 recto-134 verso, SONATA II [C-dur, kV 548, 1788]: fort. k. 98 recto-105 recto; Vn.: k. 124 verso-126 verso; Vc.: k. 134 verso-136 recto, SONATA III [E-dur, kV 542, 1788]: fort. k. 105 verso-114 recto; Vn.: k. 126 verso-129 recto; Vc.: k. 136 verso-137 verso, SONATA IV [G-dur, kV 564, 1788]: fort. k. 114 verso-120 recto; Vn.: k. 129 verso-131 recto; Vc.: k. 138 recto-139 recto, „GRANDE SONATE | POUR LE | Forte Piano | Composée par | J. N. HUMMEL. | Œuv. 20.” [f-moll]: k. 141 recto-149 recto. Numer wydawniczy: 337., Adnotacje rękopiśmienne znajdują się na kartach: 70 recto, 88 verso, 89 recto, 91 recto, 106 verso, 107 recto, 114 verso, 128 recto.
Wolfgang Amadeus Mozart, „Collection complette | des ŒUVRES DE PIANO | par [...]” , Ignace Pleyel et Compagny, Paryż; Johann Nepomuk Hummel, „Grande Sonate" [f-moll] Oeuv. 20”, Richault and Momigny, Paryż. Trzy tomy nut, należące niegdyś do Octavie de Rozières, z adnotacjami ołówkowymi, uprzednio prawdopodobnie w posiadaniu Fryderyka Chopina [1 ćw. XIX w.]., [PL:] Dzieła wszystkie na fortepian, Na drugim polu polu grzbietu oprawy wytłoczony napis „MOZART”, na czwartym polu: „OCTAVIE DE ROZIÈRES”., Na odwrocie wolnej karty wyklejkowej I tomu, przy górnej krawędzi, adnotacja rękopiśmienna czarnym atramentem nieokreślonego autorstwa: „Ces 3 volumes appartenaient | à Frédéric Chopin | qui les avait offert | à son amie et élève | Octavie de Rozières [podpis nieczytelny]” [Te trzy tomy należały do Fryderyka Chopina, który podarował je swojej przyjaciółce i uczennicy Octavie de Rozières]., unknown GETTY:500125274