[pl-text: Dawne sygnatury na vla f. 1r (strona tytułowa): na górze pośrodku ołówkiem ręką nieznanego Paulina "N-|o 473 przekreślona; późniejsza z prawej czerwonym atramentem ręką F. Maletza "N 768/69"; późniejsza z prawej ołówkiem ręką W. Świerczka "853 w kółku], [pl-text: Podłużna pieczęć "INSTITUTUM THEOLOGICUM | ORD. S. PAULI EREM." na głosie vla f. 1r (strona tytułowa), cl 2 f. 2v, org f. 1r; każdorazowo znajduje się pod pieczęcią "* ARCHIVUM * C.M.C"], [pl-text: Okrągła pieczęć "* ARCHIVUM * C.M.C" na każdym folio po stronie recto; na vla f. 1r (strona tytułowa) podwójnie; dodatkowo na vla f. 2v i cl 2 f. 1v], [pl-text: Tytuł na vla f. 1r przekreślony czerwonym ołówkiem i opatrzony parafą; nazwisko kompozytora podkreślone czerwonym ołówkiem], [pl-text: Późniejsze adnotacje w rękopisie: ołówkiem: numery taktów, nazwy głosów i instrumentów w nagłówkach, oznaczenia tempa; fioletowym ołówkiem: numery taktów], [pl-text: Na głosie Coro S. f. 1v na lewym marginesie ołówkiem adnotacja "pisać | tercję | niżej"; na Coro A f. 1r na prawym marginesie ołówkiem "pisać | sekundę | wyżej"; na f. 1v na lewym marginesie "pisać | terc niżej"; na głosie T f. 1r na lewym marginesie ołówkiem "ton | niżej | pisać", na f. 1v na lewym marginesie "ton niżej | pisać", [pl-text: Na f. 1r kazdego głosu w prawym górnym rogu czarnym tuszem podpis kompozytora], [pl-text: Rękopis zawiera numery folio 1a-22 ołówkiem; numer 1a na głosie vla f. 1v, numer 22 na vla 2r]