Fryderyk Chopin, Marsz żałobny c-moll [op. 72], WN 9 [11], kopia kompletna Thomasa Tellefsena [s.l.], 9/05/1850., [PL:] Marsz żałobny, Na kartcie tytułowej poliniowanej napis atr. ręką Thomasa Tellefsena: "Marche funébre [wł. funèbre] [/] par [/] Frédéric Chopin." [pod piątą pięciolinią, na szóstej i pod siódmą], obok inna ręką oł. "op. 72"; w lewym górnym rogu adn. oł. "FC" i poniżej w owalnej obwódce "31953". Na dolnym marginesie (pod dwunastą pięciolinią) po prawej stronie wpis atr. ręką Thomasa Tellefsena: "9 Mai 1850. T.[homas] T.[ellefsen]., Zapis nutowy na k. 1v i 2r, k. 2v poliniowana, niezapisana. Pięciolinie kreślone rastralem, 12 pięciolinii na stronie, zachowany odstęp jednej pięciolinii pomiędzy systemami muzycznymi. Klamry i klucze kreślone odręcznie, znaki przykluczowe we wszystkich systemach. Brak oznaczenia metrum (zapis w 4/4). Tekst nutowy na pięcioliniach 1-2, 4-5, 7-8, 10-11 na k. 1v i na pięciolicniach 1-2, 4-5, 7-8 na k. 2r; pięciolinie 9-12 wolne. Na k. 1v takty 1-18, na k. 2r takty 29-44. Na k. 1v nad 10 i 11 t.: "1" [Volta] i "2" [Volta], na 9 pięciolinii oznaczenie "Legato assai e molto cantabile", pomiędzy pięcioliniami 9 i 10 po lewej znak graficzny dal segno. Na k. 2r: po końcowym znaku repetycji w drugim systemie muzycznym "D. C. al segno §", na szóstej pięciolinii "Coda ad libitum"., Zapis czysty, bez skresleń, nieliczne oznaczenia wykonawcze (dynamika). Tekst muzyczny w szczegółach faktury i harmoniki różni się od wersji pierwodruku., Na dolnym marginesie k. 1r i 2v w środku pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa" doklejona na pasku papieru (na k. 1r łącznie z oł. sygnaturą „M/624”). Na k. 2r w prawym dolnym rogu powtórzenie sygnatury oł. "M/624".