Fryderyk Chopin, Polonez B-dur [op. 71 nr. 2], WN 17 [14], kopia kompletna ręką Ludwiki Jędrzejewiczowej, [Warszawa?], [po 1829]., Zapis nutowy na k.1r-v: początek utworu na stronach wewnętrznych, dalszy przebieg na stronach zewnętrznych. Na górnym marginesie po lewej nad pierwszą pięciolinią ręką kopisty tytuł: „Polonaise”, obok inną ręką adn. oł. „Chopin op. 71 no 2”. Pięciolinie, klamry i klucze oraz stopka producenta papieru: „Magazyn T. Czaban No 496 w Warszawie” drukowane. 10 pięciolinii na stronie, zapis bez zachowania wolnej pięciolinii pomiędzy systemami. Znaki przykluczowe na k. 1r przed krawędzią złożenia karty (początek utworu) tylko w pierwszym systemie, poza krawędzią złożenia karty i na k. 2 r-v we wszystkich systemach. Liczne błędy w umiejscowieniu znaków przykluczowych. Metrum ¾ (analogiczne jak w pierwodrukach). Na k. r poza krawędzią złożenia karty, nad 7 pięciolinią napis : „Trio”. Tekst muzyczny bez skreśleń i poprawek, ale nieprecyzyjny i z licznymi błędami. Zapis skrótowy ze wskazaniem repetycji: oznaczenia powtórzeń odcinków muzycznych w postaci znaków graficznych kolejno po odcinkach 8-4-12-15 taktowym w części A oraz 16 i 20-taktowym w Trio. W końcówce Tria adn. słowna „Dal segno” pomiędzy 3 i 4 pięciolinią. Niepełny znak graficzny dal segno po pierwszym odcinku 8-taktowym. Liczne oznaczenia przenośników oktawowych i ozdobników (przednutki, tryle), brak innych oznaczeń interpretacyjnych. Na k. 1 v ślady zaplamienia atr., Na k. 1v w drugim i trzecim systemie (na pięcioliniach 5-7) poza krawędzią złożenia karty, zapis fragmentu Poloneza [op. 71 nr 3]: takty 1-13 (t. 6-13 tylko w partii prawej ręki). Zapis niestaranny, z nieprecyzyjnie notowaną wysokością dźwięków. Nad pierwszym taktem (ponad 5 pięciolinią) atr. tytuł „Polonaise 3.”, obok inną ręką adn. oł. „Op 71”. Trzy dolne pięciolinie niezapisane., W lewym górnym rogu k. 1r adn. oł. inną ręką: „31951” w owalnej obwódce. Na górnym marginesie k. 1v, poza krawędzią złożenia karty, adn. oł. inną ręką „FC”., Na dolnym marginesie k. 1r pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa" doklejona na pasku papieru łącznie z oł. sygnaturą „M/623. Na dolnym marginesie k. 1v pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa" doklejona na pasku papieru.