Fryderyk Chopin, Sonata g-moll op. 65 na fortepian i wiolonczelę (po roku 1840 [K (Opieński 1909, 1925)], 1845-1846 [K (Binental 1937)], 1845-1846 [K (Sydow 1949)], 1845-1846 [K (Hedley 1954)] , 1845-1846 [K (Brown 1960, 1972)], 1845-1846 [ChT],1846-1847, 1845 [?]-1847 [Tomaszewski 2010], 1846/1847 [WN]). Autograf szkicowy fragmentów utworu, [s.l.], [lata 40. XIX w.], Zapis nutowy atr. na k. 1r i 2v, k. 1v i 2r poliniowane, niezapisane. Pięciolinie kreślone rastralem, 14 pięciolinii na stronie. Długość pięciolinii 233 mm, globalna rozpiętość systemów na stronie 178 mm (dane wg J. Kallberg 1985, 2013). Karta 1v: brak kluczy, znaków przykluczowych, oznaczenia metrum (zapis w 3/4). Dwie jednostki organizacyjne na pięcioliniach 1-3 i 5-7, na 4 pięciolinii wpisany wariant [partii Vc?]. Liczne wymazania pojedynczych dźwięków, akordów, motywów. W dolnej połowie karty wielokrotne zaplamienia atramentowe. K. 1v i 2r: niezapisane, z przebiciami. K. 2v: brak znaków przykluczowych, oznaczenia metrum (zapis w 3/4). Zapisane pięciolinie: 1 i 5-7. Na pierwszej pięciolinii szkic 6 taktów partii Vc w kluczu basowym. Na pięcioliniach 5-7 szkic 8 taktów, partia Vc zapisana dla t. 1-8 w kluczu wiolinowym, partia Pf zapisana dla t. 4-7, fragmentarycznie. Pięciolinie 2-4 i 8-14 wolne., Na dolnym marginesie k. 1v i 2r w środku pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa" doklejona na pasku papieru (na k. 1v łącznie z oł. sygnaturą „M/ 239”), sygnatura oł. wpisana dodatkowo w prawym dolnym rogu k. 2v.