Fryderyk Chopin, Mazurek f-moll [op. 68 nr. 4], WN 65 [65], autograf szkicowy, zarys całości utworu, [s.l.], [s.d.]., Zapis nutowy atr. na k. 1r, k. 1v poliniowana, niezapisana, z przebiciami atramentowymi. Nad pierwszą pięciolinią tytuł ręka Chopina „Maz[urek]. Pięciolinie kreślone rastralem, 14 pięciolinii na stronie. Długość pięciolinii: 236 mm, globalna rozpiętość systemów na stronie: nieco powyżej 178,5 mm (dane wg J. Kallberg 1985, 2013). Klamry i klucze kreślone odręcznie, incydentalnie (pełny system z kluczem wiolinowym i basowym tylko na pięcioliniach 1-2 i 11-12). Brak znaków przykluczowych, tonacja całości utworu oraz odcinków wewnętrznych wpisana słownie: „F mol” [wł. f-moll] nad pierwszą pięciolinią, "F dur" pod 2 i nad 11 pięciolinią. Metrum ¾. Tekst muzyczny zanotowany szkicowo, z licznymi skreśleniami, wymazaniami, poprawkami i uzupełnieniami, notowanymi jako tekst ciągły, na sąsiadujących pięcioliniach, bądź na marginesach (na dopisanych odręcznie pięcioliniach). Nad pierwszą pięciolinią w środku i nad 3 pięciolinią po prawej znaki „X”. sugerujące prawdopodobnie powiązanie oznaczonych fragmentów tekstu muzycznego. Pod 5 pięciolinią przy prawej krawędzi notatka „3ci” wskazująca prawdopodobnie jedno z trzech alternatywnych zakończeń pierwszego odcinka kompozycji. Pod 10 pięciolinią w środku notatka „Dalej” [?]. W dolnej część rękopisu liczne „wpusty” - proste i faliste linie o znaczeniu konstrukcyjnym [?]., Poszczególne fragmenty różnią się stopniem dokładności notacji – zapisy kompletne (t. 1-23) sąsiadują z odcinkami zawierającymi np. tylko melodię i podstawy basowe (t. 24-29)., Na dolnym marginesie po prawej wpis oł. inną ręką: „Mazurka. op.68. no 4 en fa mineur”., W lewym dolnym rogu k. 1v oł. sygnatura „M/235” i pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa".