Fryderyk Chopin, Mazurek f-moll op. 7 nr. 3, autograf-podarunek całości utworu, Wiedeń, 20/07/1831., Zapis nutowy atr. na k. 1r-2v. Nad pierwszą pięciolinią tytuł „Mazur” ręką Chopina (w pierwodrukach: „Mazourka”). Pięciolinie kreślone rastralem, 8 pięciolinii na stronie. Zapis bez zachowania odstępu pomiędzy systemami muzycznymi, wszystkie pięciolinie zapisane na k. 1r-v i 2r, na k. 2v pięciolinie 1-4 z tekstem muzycznym, pięciolinie 5-8 bez tekstu muzycznego. Klamry i klucze kreślone odręcznie, znaki przykluczowe we wszystkich systemach. Brak początkowego słownego określenia tempa (w pierwodrukach oznaczenie metronomu: „półnuta z kropką=54.”). Metrum ¾. Tekst muzyczny różni się w szczegółach rytmiki i współbrzmień od wersji znanej z pierwodruków. Oznaczenia wykonawcze graficzne i słowne (dynamika, artykulacja, frazowanie), mniej precyzyjne niż w wersji edycyjnej. Tekst muzyczny czysty, bez skreśleń i poprawek. Po kończących utwór podwójnych kreskach taktowych pod 5 pięciolinią sygnatura „FFChopin”, poniżej, na 6 pięciolinii: „Vienne ce 20/7 1831.”., W dolnej części k. 2v, pomiędzy 7 a 8 pięciolinią w środku pieczątka własnościowa tuszowa czarna "Muzeum TiFC Warszawa", na dolnym marginesie po lewej sygnatura oł. „M/2160”.