Ignacy Jan Paderewski, [„Humoresques de Concert” op. 14, „Cahier 1”]: „I Menuet”, „II Sarabande”, „III Caprice”, autograf kompletny edycyjny, [s.l.], [s.d.]., [PL:] Humoreski koncertowe op. 14, Na górnym marginesie s. 1 w centrum wpis: „I | Menuet”, po prawej: „I. J. Paderewski”, po lewej nad 1 taktem: „Allegretto.”. Na dolnym marginesie adn. oł. „13268” [numer wydawniczy pierwodruku Ed. Bote & G. Bock]. Tekst muzyczny na ss. 1-4. Tonacja G-dur, metrum ¾., Na górnym marginesie s. 5 w centrum wpis: „II | Sarabande.”, po prawej: „I. J. Paderewski”, po lewej nad 1 taktem: „Lento.”. Na dolnym marginesie adn. oł. „13269” [numer wydawniczy pierwodruku Ed. Bote & G. Bock]. Tekst muzyczny] na s. 5-6. Tonacja h-moll, metrum ¾., Na górnym marginesie s. 7 w centrum wpis: „III | Caprice | (genre Scarlatti)”, po prawej: „I. J. Paderewski”, po lewej nad 1 taktem: „Vivace”. Na dolnym marginesie adn. oł. „13270” [numer wydawniczy pierwodruku Ed. Bote & G. Bock]. Tekst muzyczny na s. 7-10. Tonacja G-dur, metrum 2/4., 12 pięciolinii na stronie,pięciolinie i akolady drukowane. W tekście muzycznym autorskie oznaczenia wykonawcze: dynamika, agogika, artykulacja, pedalizacja, miejscami aplikatura, nieliczne poprawki i uzupełnienia [inną ręką?] kredką (znaki chromatyczne, dynamika). Pomiędzy systemami i na marginesach oznaczenia sztycharskie ołówkiem, naniesione w oficynie wydawniczej Ed. Bote & G. Bock., Paderewski, Ignacy Jan AUTH170, TiFC AUTH17, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina (Warszawa) AUTH197