Fryderyk Chopin, Mazurek a-moll [op. 67 nr 4], WN 60 [59], kopia kompletna ręką Thomasa Tellefsena, [s.l.], [po 1846]., [PL:] Mazurek, Karta tytułowa z napisem atr.: „Mazurka | Chopin. | Pour Madame la princesse Marcelline Czartoryska. | T.[homas]T.[ellefsen]”, kolejno między pięcioliniami 7-8, 8-9, 10-11, pod 12; obok słowa „Mazurka” inną ręką wpis oł.: „op. 67 no 4”., Zapis nutowy atr. na k. 1v i 2r, k. 2v poliniowana, niezapisana. Pięciolinie kreslone rastralem, 12 pięciolinii na stronie. Klamry i klucze kreślone odręcznie, oznaczenie metrum 3/4 wpisane pomiędzy pięcioliniami, znaki przykluczowe w części B we wszystkich systemach. Nad tekstem muzycznym oznaczenie tempa: „Allegretto” (analogicznie w autografie, w pierwodruku „Moderato animato”). Na k. 1v pięć podwójnych systemów połączonych akoladą, bez zachowania odstępów, takty 0-32b, nad t. 1 graficzny znak „dal segno", w t. 17 pomiędzy pięcioliniami adn. „dolce”, nad t. 32a adn. „1ma” [volta], nad t. 32b adn. „2da” [volta], po t. 32b pomiędzy pięcioliniami adn. „Fine”. W t. 2 dopisany inną reką krzyżyk podwyższający dźwięk d2 na dis2. Pięciolinie 1 i 12 wolne. Na k. 2r trzy podwójne systemy połączone akoladą, bez zachowania odstępów, t. 33-48b, nad t. 48a adn. „1ma" [volta], nad t. 48b adn. „2da” [volta], po t. 48b adn. „Dal segno | al fine” i znak graficzny „dal segno”., W całości utworu wpisane oznaczenia frazowania, miejscami palcowanie (wg WN palcowanie może pochodzić od Chopina), brak oznaczeń pedalizacji, obecnych w innych źródłach., W lewym górnym rogu k. 1r adn. oł. „FC”, obok „31954” w owalnej obwódce., Hedley, Arthur AUTH126, Towarzystwo imienia Fryderyka Chopina (Warszawa) AUTH17